Απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σήμερα βρίσκεται στο τελευταίο εξάμηνο του μεταπτυχιακού προγράμματος «Ψυχική Υγεία και Ψυχιατρική Παιδιού και Εφήβου» στην Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ.
- Πρακτική άσκηση στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» (τμήμα Αυτισμού, εξωτερικά ιατρεία).
- Πρακτική άσκηση στο Νοσοκομείο Κορίνθου.
- Εξειδίκευση στην κλινική αξιολόγηση και διάγνωση με ψυχομετρικά εργαλεία.
- Παροχή ατομικών και συμβουλευτικών συνεδριών με παιδιά, εφήβους και γονείς με νευροαναπτυξιακές διαταραχές και άλλες ψυχικές διαταραχές.
- Συμμετοχή σε διεπιστημονικές συναντήσεις και συμβουλευτική γονέων.
- Παρακολούθηση σεμιναρίων σε νευροαναπτυξιακές διαταραχές, ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων, διαχείριση συμπεριφοράς, και σχολική ψυχολογία.
- Εργασία σε ιδιωτικά κέντρα θεραπειών, προσφέροντας καθημερινή υποστήριξη σε παιδιά και εφήβους με νευροαναπτυξιακές διαταραχές και άλλες ψυχικές διαταραχές.
Αποφοίτησα από το Τμήμα Λογοθεραπείας το 2019. Πιστεύω ότι η σωστή θεραπεία στηρίζεται στη διαρκή εκπαίδευση και στην πιστοποίηση σύγχρονων μεθόδων αξιολόγησης και παρέμβασης.
Από το 2019 έως σήμερα, εργάζομαι στο Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας (ΙΕΕΛ), όπου έχω εφαρμόσει εξειδικευμένες μεθόδους:
- Intensive Interaction
- Makaton
- Πλαίσια Σημασιολογικών Δικτύων
Αποφοίτησα από το ΠΑΔΑ το 2019 και από τότε εργάζομαι σε κέντρα ειδικής αγωγής στον παιδιατρικό πληθυσμό. Με εργαλεία μου τις γνώσεις στην αισθητηριακή ολοκλήρωση και άλλες θεραπευτικές προσεγγίσεις, τη συνεργασία με τους γονείς, και φυσικά μέσω του παιχνιδιού με τα παιδιά, προσπαθώ να τα βοηθήσω να κατακτήσουν ορόσημα και να συμμετάσχουν ενεργά σε ό,τι τα ενδιαφέρει και τα ικανοποιεί.
Πτυχιούχος του Τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του Λογοθεραπευτή. Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων – Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ). Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει τις Μεταπτυχιακές Σπουδές της στις Διαταραχές Κατάποσης (MSc in Deglutology, Faculty of Medicine, KU LEUVEN).
Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών και έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης. Στα πλαίσια διαρκούς επιμόρφωσης, έχει παρακολουθήσει πληθώρα από ημερίδες, σεμινάρια, συνέδρια, εκπαιδεύσεις και μετεκπαιδεύσεις. Έχει παρακολουθήσει το δίμηνο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Παιγνιοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις για Εκπαιδευτικούς και Επαγγελματίες της Υγείας» του Ε.Κ.Π.Α.. Είναι πιστοποιημένη στην εφαρμογή της τεχνικής ORAL PLACEMENT THERAPY, του εργαλείου ΕΔΑΛΦΑ (Εργαλείο Διεπιστημονικής Ομάδας για την Αξιολόγηση του Επιπέδου Λειτουργικότητας παιδιού στο Φάσμα του Αυτισμού), του ΤEACCH Autism Program (Treatment and Education of Autistic and Communication Handicapped Children), καθώς και της μεθόδου SIMATA (Signs Make Talk) για την Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία. Επίσης, είναι κάτοχος πιστοποίησης της προσέγγισης SOS Approach to Feeding για την Θεραπεία Σίτισης. Τέλος, έχει εκπαιδευτεί στην Νευρομυϊκή Ηλεκτρική Διέγερση (NMES) & το Επιφανειακό Ηλεκτρομυογράφημα (sEMG) για την Δυσφαγία που σχετίζεται με νευρογενείς διαταραχές σε ενήλικο και παιδιατρικό πληθυσμό.
………..
Φιλόλογος και μητέρα ενός αγοριού. Η εμπειρία μου στην τυπική εκπαίδευση επιβεβαίωσε την πεποίθηση ότι κάθε παιδί μαθαίνει με το δικό του ρυθμό, αλλά και με το δικό του, μοναδικό τρόπο. Χρέος λοιπόν κάθε παιδαγωγού – και δικό μου προσωπικά– αποτελεί η προσφορά των κατάλληλων ερεθισμάτων στο μαθητή, με στόχο τη μέγιστη ενεργοποίηση των δυνατοτήτων του και την ομαλή πορεία του προς τη γνώση. Με εκπαίδευση και γνώση στις μαθησιακές δυσκολίες, αλλά κυρίως με ενσυναίσθηση, αποδοχή και αγάπη στο παιδί, εργάζομαι ως ειδική παιδαγωγός από το 2017.